Östnytt nästa..

   Jaha då blev man filmad av Östnytt idag som kommer at sändas nästa vecka på tisdag eller torsdag i samband med att "vi" satte våra lömska planer i verket jag och min elaka tvilling ;)

   Det är dock inget att se då det ej är något ljud utan bara våra ansikten som är med då vi råkade vara på den platsen vi var på. Vart var vi nu och vilka är vi kan man ju undra. Jag är lika hemlighetsfulls som innan kan ju inte avslöja alltför mycket innan något egentligen har hänt.

   Nu har tösen sonat och jag skall gå igenom bilder inför dagens fotosession med Wilgot 8 veckor som jag skall få äran att fotografera idag. Det händer mycket just nu och det är därför jag inte riktigt har tid att blogga så mycket som jag vill då jag har för många bollar i luften hela tiden, skall bli bättre på det jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0