Mariokart is the sh*t!!!

   Har precis släppt iväg Sofie som var över och spelade lite Mario Kart med mig och Jari, underbart! Länge sen sist vi spelade och umgicks.

   Annars har jag varit labbråtta idag, svärfar ringde imorse och bad mig skjutsa honom till sitt jobb då de hade en liten kris där (de klarar sig inte utan honom på semestern) och klart man ställde upp, så nu har jag spanat in kemilabb och mätt upp kol för testning, det ni. Haha.

   Sen blev det frukost i form av fyllda baguetter som vi köpte på Amarant, hämtade upp Poffen och begav oss hem och här sitter jag nu, har lirat lite kollat hur man kopplar FB till bloggen vilket inte går så bra och lagt ut bild på underbara fröken Jacqueline på fotobloggen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0