Vill man ha något gjort får man FASEN göra det själv!

   Nu har jag gjort riktigt karlagöra här hemma som någon i familjen pratade om redan innan julen, bättre sent än aldrig. Ett demolerat databord och röjt i Thildas sovrum, nu ska jag bara få tag i fårskallarna som ska ha datorn ( jobbar dator ifrån Volvo som de anställda får köpa eller i vårt fall hyra ), de skulle hämtat den i november men de är inte snabba kan jag påstå. Slänger snart ut den där datorn genom fönstret för jag är så trött på den!

   Nejdå Nadja jag kommer ej gå in i väggen, en sak i taget och nu är demoleringen iordning trots lite svett, argsinta miner och lite såriga händer men nu är det bara att åka till tippen med skräpet. Det SKA jag göra imorgon så jag har en mindre stressfaktor i huvudet samt slänga den gamla dammsugaren som bara står och tar plats i städskrubben så kanske man slipper att ha den nya dammsugaren ståendes på golvet, tycker inte det ser så fräsht ut.

   Känns som vi precis flyttat in då jag ej fått den ordningen jag vill ha här hemma och vi har bott här i den "nya" lägenheten i 2 år, helt sjukt!

   Nej nu ska jag ta itu med nästa projekt, förbereda köksbordet för inoljning!



Demolerat databord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0