Vi sörjer - Min D60 ligger för döden

   Jag har sådan tur ibland, min kamera har hållit på att dumma sig den senaste tiden och jag har trott att det bara är för stunden men när den vid upprepande gånger fått för sig att det ej sitter ett objektiv på den och att den extärna blixten har fel inställningar flera gånger. Sen efter 5 minuter när man pillar lite så fungerar den igen men detta börjar bli väldigt irriterande. Särskilt när jag nu behöver min kamera, åh jag blir så sur!

   Har letat reda på min garantisedel och ska ta och ringa till Clas Ohlson här snart och höra vad de säger men som det ser ut så har de nu slutat sälja D60 och där inget bra för min del så vad ska man då göra?!

   Ska iväg idag vid klockan 13:00 till studon för att sminka två modeller och fota dom. tur att de är mina vänner så de kanske kan stå ut med att min kamera dummar sig annars skulle jag känna mig väldigt oproffesionell och det vill jag inte! Har ju fått dom till studion för min egen skull då jag ska träna lite make och porträtt hade jag tänkt. Måste inviga reflexskärmen också ;)

   Orkar inte ens bli arg över det här för det har jag då inte tid med det får lösa sig bäst det går inget annat att göra åt det. Har iallafall hunnit få några småsöta bilder på huliganen som lekt med sina blöjor idag. Sen jagar hon den stackars katten som i sin tur vakar över henne när hon vaknar upp och skriker. Vilket band de har de där två. Kåkå visar moderskärlek och Thilda bara ler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0