UTMANING ANTAGEN:

Sötaste Malin utmanade mig med en 'bloggutmaning'...

Blogg jag läser först: Jag loggar alltid in på min egen först och updaterar. Sedan brukar det vara min dagliga dos av bloggmammor jag måste besöka så som, Jacqueline, Nadja och Malin!

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kissie. Jag orkar bara inte. Håller helt med vad Malin skriver här, himla jobbig människa måste jag säga, Kissie alltså ;)


Kändisblogg jag följer: Ingen kändisblogg här inte

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen!


Första bloggen jag började följa: Det var Malin, Nadja och Jacqueline


Bloggare jag beundrar och varför: Jessica Lindgren, bara äääälskar hennes bilder, min inspirationskälla i livet

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Alla goa människor som skriver till en, mest respons på mina bilder vilket känns kul då jag älskar att fota. Sen får vi se hur det blir nu när man börjar skriva om Smink ;) Och alla kontakter jag fått med mina "bloggmammor"!

Då hatar jag att blogga: När jag har för mycket att göra och inte riktigt hinner skriva något vettigt!

Då älskar jag att blogga: Varje dag! Det är ju ett beroende ;-)


Person personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Nadja, Jacqueline, Ellen, Ellinor, Sanna & Johanna!

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla ni som länkats ovan, om ni inte redan blivit utmanade förstås! ;-) Lämna gärna en kommentar här under, så går jag in och läser sen!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

många har såna där utmaningnar har jag märkt!

2010-04-22 @ 19:17:27
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0