Trött dag idag..

   Idag är jag himla trött, s trött så jag skulle kunna sova bort hela dagen, trött på den förbenade datorn som står i Thildas rum som de skulle hämtat i NOVEMBER!!! trött på min återvinningsstation jag har i köket, trött på att disken aldrig tar slut, trött på en liten sur citron men en himla god sådan då hon myser i knät hela dagarna när ho är så sur (tror det är tänder på G), trött på allt katthår, trött på allt damm och trött på alla mina kläder, har en kartong och 4 kassar som skall slängas.

   Har dock fått för mig att jag ska sälja lite av mina kläder så de har ej kommit iväg till återvinningen ännu men jag är bara så trött på det här hemmet att jag aldrig får någon ordning här hemma och ro i kroppen som jag känner att jag skulle må bra av, bara en massa att göra hela tiden känner jag.

   Nej nu ska jag vila lite efter en riiiktigt långpromenad med lilltjejen, sen ska det fixas naglar idag, bygga ihop den nya hyllan till tösen jag köpt, slänga ut det förbannade databordet ut hennes rum och flytta in hyllan ifrån hallen så hennes rum börja ta lite form och vi kankse kan leka där imorgon för det vet jag att hon tycker om. Sen ska jag tvinga Jari att han ska med mig till sopptippen så jag får röja undan lite här hemma och kankse tömma en del ifrån förrådet och slänga den gamla dammsugaren, jippie!

   Ingen rast ingen ro men vila innan det ;)

   UPPDATERING: Thilda vaknade ju 5 sekunder efter att jag la ut detta inlägg så jag kom inte långt idag inte, får ta det när hon sussar nästa gång :) DS!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag tror att du behöver varva ner, är lite orolig för att du ska springa in i väggen en vacker dag för du har så många järn i elden att hjärnan din går på högvarv! En sak i taget stor kram

2010-04-08 @ 15:49:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0