Passion of the christ - Nej tack!

   Min sambo sitter och tittar på den filmen och jag vill bara gå och gömma mig så det är precis det jag ska göra. Hade tänkt att lägga ut lite påskbilder jag tagit men att försöka retuschera till det här ljudet är ingen höjdare. Går och gömmer mig i sovrummet istället och hoppas på att somna till en barnvänlig film där jag inte längtar till att få vakna upp lördag morgon och veta att jag får kela med min söta lilla dotter.

   Nej godnatt på er och hoppas ni får en fin påsk så ska jag gå och kika till sovande lilla Thilda så kanske jag kan få dessa hemskheter ur sinnet för en blodig "Jesus" är inget jag vill somna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0