Kvällens bilder som utlovat - Lovisa

   Då lägger jag upp och visar underbara Lovisa som jag fotade i sitt lilla rum här igår innan hon somnade för natten. Världens finaste lilla rum har tösen med alla glada färger som råkade passa hennes kläder alldelels utmärkt denna dag. Då min tös inte fastnade på bild så tyckte jag att dessa på den lilla dam som faktiskt har detta rum som sitt eget sovrum fick göra sitt och stå modell, vad tycker ni?!




Nu värker mitt huvud alldelels för mycket så nu blir det inget mera data för mig för nu ska jag ta en värktablett och sussa, GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Jättesöta bilder du har fotat på lilla Lovisa! Härligt fint ljus i bilderna. :)

Och håller verkligen med att det är såå skönt att våren äntligen är på väg!

2010-04-07 @ 22:55:24
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Haha ja den försvann lika snabbt som den kom tror jag..

Vilka fina bilder det blev, super härliga färger.

2010-04-08 @ 15:33:21
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0