Jag är en favorit - Eller min bild är ;)

   Nu blev jag lite glad när jag gick ut på www.fotosidan.se, mötesplatsen för fotografer! För på framsidan syns en av mina absoluta favoritbilder som jag tagit. Det är på lilla Adrian som jag tagit en närbild på, beskurit och gjort svartvitt men lämnat kvar hans underbara blå ögon i färg. Bara för sakens skull så har jag skickat in den till deras galleri FS. ett galleri på fotosidan som endast är till för de absolut bästa bilderna på hemsidan.

   Nu är det inte säkert att bilden kommer med där men man kan inte få annat än ett nej! Det är en jury som ska gå igenom bilden och godkänna den för just det galleriet så jag håller tummarna. Jag själv är ju så pass nöjd med bilden så det är inte hela världen om den ej kommer med men det skulle vara kul, en liten hint om att man är påväg åt rätt håll i sitt fotande. Adrian är då Jacquelines son och jag hoppas även hon tycker om den bilden på lillkillen!?

   Håller tummarna nu!



Bilderna är lånade från www.fotosidan.se!!!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nej men så roligt. Det är en otroligt fin bild som jag så klart bara ÄLSKAR. Håller tummarna nu då:)

2010-04-12 @ 08:20:01
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0