Idag är vi trötta!

   Nu har hela familjen tagit en eftermiddagsvila på 2 timmar. förstår inte hur vi kan vara så trötta. Vi skall dock göra oss klara för att komma ut en sväng, man kan ju inte sitta inne hela dagen. Vi har i o för sig varit och kollat på et hus i Slagsta men det var nog inget för oss.

   Den vilda Thilda river hela inredningen ute i hallen just nu så jag tror det blir ett kort inlägg ;) Hon har blivit himla aktiv nu, pratar, blåser, gurglar och klättrar överallt. Man kan leka lite mer med fröken nu då hon förstår mer. Haha nu kommer hon med pappas väska i famnen, vilket sötnos.

   Jag har storshoppat till min sminkväska om man nu kan kalla den det för den är ju inte liten ;) Har köpt den största röda reseväskan på hjul jag hittade och däri skall allt smink och min kamerautrusning få plats är det tänkt. Jag har för den delen inhandlat ännu mer ifrån Makeupstore till just min sminkväska som jag kände at jag behövde. Tur att man har så otroligt bra rabatt där!

   Igår kom även min stoa reflexskärm på 110 cm i svart,naturellt,vitt,guld och silver. Den ska jag bli en flitig användare av kan jag lova! Så en hel del shopping igår, Thilda fick även en morgonrock hon kan ha på stranden sen av sin moder, hon ville ha en lila då det var så otroligt bra rabatt på Name It i Tunapark, 70 % det ni!

   Nej nu ska jag inviga foundationborsten och mitt serum här sen ska vi ut en sväng.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0