Fy bubblan..

  ..vad jag är trött idag. Har varit på mammaträff fram till 16:00 lika trevlig som vanligt med alla glada små vänner. Sen bar det av hem när jag upptäckte att sambon inte lämnat in våra hyrfilmer idag, känns ju kul när man precis kommit hem. Tur att man har svärmor som kan sitta barvakt till ett sovande barn i 5 minuter medans jag lånade hennes cykel för att lämna in filmerna.

   Kunde dock inte låta bli att hyra en ny film "Book of blood" och hoppas att den är bättre än den jag såg igår som var helt värdelös! För er som inte vet vad en book of blood är så kan jag meddela att det är en bok där de döda komunicerar med omvärlden, i detta fall är the book of blood en levande människa. Detta ska jag kika på ikväll men först!!!

   Ska jag städa, skoj va men det behövs här hemma och lilltösen har somnat om så då ska jag passa på, sen ska hon få bada och äta välling vid 19 så jag kan lägga henne klockan 20 för att sedan slänga mig i soffan och glo på min film, hoppas på att kunna somna tisigt ikväll.

   Ska försöka lägga upp lite bilder men plikten framförallt, städningen först ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att få ses idag :) hoppas du är piggare imorgon kram

2010-04-07 @ 20:34:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0