Dagens Thilda!

   Det blev inget Blåkulla idag då vi hade moderniserat oss med en y fin röd dammsugare. Tyvärr så ockuperade lilla Thilda dammsugaren så det blev till att låta den vara. Tänk att en dammsugare kan vara så rolig, hon jagar den till och med NÄR vi dammsuger, inte alla barn som gör det ;)

   Ingen som tyckte om mina NEWBORN bilder jag la ut tidigare idag alltså :( , jag älskar dom lilla tösen är ju sååå söt.

  Thilda ville inte sov klockan 20 idag som hon brukar men klockan 21 slocknade hon, var faktiskt riktigt mysigt att ha henne i knät i soffan där hon i o för sig busade en hel del men hon var himla mysig med. Lite kul istället för man skall leka med henne hela tiden, ryggen mår inte bra av alla promenader hon vill ta :)

   Nej nu blir det fotboll och SHERIDAN´S! 


Kommentarer
Postat av: carolina

undra om hon jagar den när hon blivit tonåring med? hehe ;)



glad påsk på dig med, hoppas du får en underbar helg =)

2010-04-01 @ 21:39:43
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Oj! Tack :)

Ehm.. Det är rätt länge sen men fotade i RAW, drog i Exposure och kontrast rätt mycket, kanske lite clarity (eller vad den nu heter). Sen var det rätt fint ljus och hennes ögon är amazing men nog lite dodge tool och för att få ännu mera färg brukar jag ta vibrance eller saturation i Camera Raw. Dock verkar det som att jag dragit bort lite färg från hela fotot o sen lagt till lite i ögonen! Oj, vad konstigt det ser ut nu. Bara fråga igen om det är knas ;)

2010-04-01 @ 22:57:45
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Haha! Sån sötis hon är. :)

Hoppas hon gillar att hjälpa till att städa när hon blir äldre. :D

2010-04-02 @ 18:18:01
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0