Dagens foto - Makro

   Godmorgon denna soliga morgon, vi har precis ätit gröt här och ska kolla klart på vårt dagliga program sen blir det en promenad längs med ån, någon som vill göra oss sällskap?

   Idag händer det inte så mycket väntar mest på att Jari skall komma hem me under tiden hinner vi nog som sagt med en promenad och lite fotografering kanske om vi har tur. 6 dagar kvar och jag räknar nästan timmarna här. Måste ner till stationen idag fixa mitt "billiga" pendlarkort, hemskt dyrt att resa men jag måste ju komma hem om dagarna och umgås med min dotter, annars skulle jag nog på kvar i Sthlm på veckodagarna.

   Nej nu ska jag leka med tösen tills dess bjuder jag på en makro bild jag tagit på mina strutsfjädrar här hemma sen blir det kanske lite mer modellbilder på Nadja eller lite mer maternity vi får se vad jag väljer. Håll till godo:



Kommentarer
Postat av: Nadja

Otroligt vacker bild! =) När du är klar med bilderna på mig får du gärna maila dom så kan ja lägga upp någon på min blogg med hihi

2010-04-13 @ 11:48:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo jag hade oxå bott i sthlm om jag inte hade haft min dotter, skulle heller inte klara mig utan henne i i veckorna! Jag åker oxå tåg..vilket tåg kommer du ta?..

2010-04-13 @ 19:00:08
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Jättesnygg bild! Härlig färg och snyggt komponerat. :)



Jag & sambon har inte planerat nåt i sommar än. Har inte ens fått ok på min semester än från jobb... Men vi letar hus så jag får hoppas att det dyker upp nåt så att vi kan mysa i det på vår semester. :D

2010-04-13 @ 20:00:40
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0