15 saker du kanske inte visste om mig:

   De flesta vet om mig är väl dett uppenbara och självklara att jag älskar disney, foto och drakar men saker ni inte visste kanske är:

1   När jag var 4 år så kollade jag på Jean Claude van damme filmer som jag var så förälskad i och skulle ju göra som han gjorde i filmerna. detta resulterade i att jag ställde upp två stolar i köket mitt emot varandra för att sedan slänga mig emellan dom i ett kast som han gör så snyggt. Min fader var väldigt glad när vi satt på akuten och han skulle förklara varför jag hade spräckt min underläpp för läkaren, har ett ärr efter jag fick sy där som påminner mig om det hela livet.

2   Jag har en förkärlek till det asiatiska så som inredning, kampsport och hela deras kultur!

3   Jag har en dålig ovana att hålla räkningen på saker och ting så när jag är uttråkad kan jag sitta och räkna saker i symetri så som färgade kakelplattor i ett badrum ;)

4   Jag har jobbat som bartender i ett tidigare liv, därav all min sprit som aldrig går åt här hemma då jag ej dricker speciellt mycket.

5   Det enda jag dricker jag dock ska ut eller ska handla på systemet är Cube, bara älskar CUBE!

6   Min stora idol när jag var liten var/är Zorro som jag även målade på vägarna till mammas och pappas stora förtret!

7   Jag har en dålig ovana att alltid vlja vara barfota i soffan så mina strumpor ligger alltid en stund iallafall på golvet nedanför.

8   Jag tar alltid på mig vänster strumpa och vänster sko först samt att jag alltid sminkar mitt vänstra öga först.

9   Jag kan fortfarande göra en handvolt som jag lärde mig när jag var 8 år.

10  Mina favoritböcker handlar om kända seriemördare då jag tycker det är väldigt intressant att läsa om. 

11  Jag älskar avocado och har fått smeknamnet Cado ifrån Jari tack vare det, först var det: Kristivocade, sen vocado och nu är det bara Cado

12  Jag kallas fortfarande för Gördis som jag gjort sen barnsben ;)  

13  Jag älskar leopardmönster! detta innebär inte att jag tycker det är snyggt när du går i leoparddräkt på stan, yäk!

14  När jag var liten så bet min kära fader i mina tår vilket har resulterat att jag hatar när någon vidrör mina fötter då kan du får en smäll om du är där och petar!

15  Jag är gammal djurgårdare och hejjar på Barca i fotboll!

Något mer ni vill veta och inte visste?

Nu tycker jag ju mina bloggmammor kan göra detsamma så vi kankse lär oss något nytt om varandra, NADJA, JACQUELINE & MALIN.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha rolig lista! Ska absolut göra den :) ser att vi är rivaler på andra fotbollsplaner och inte bara den engelska!

2010-04-27 @ 21:42:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Haha super roligt. Sitter och skriver ihop den nu. :)

2010-04-27 @ 21:42:58
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Ellinor

vad roligt att få reda på lite mer om dig

2010-04-27 @ 23:54:31
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Malin

Skriver ihop den ikväll!

2010-04-28 @ 08:40:13
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0