1 vecka kvar - Sen börjar skolan!

   Nu börjar nervositeten smyga sig på här hemma. Är klar med vändorna till tippen för denna gång, har såklart kvar förrådet men nu har jag fått ordning här hemma och äntligen fått ordning på Thildas barnrum så det faktiskt ser ut som ett sådant också.

   En vecka kvar och då börja Jaris föräldraledighet, 3 veckor kvar och lilla vilda Thilda blir 1 år! Att tiden går så otroligt fort man vet inte riktigt vart den tar vägen! Det är också 1 dag kvar tills vi ska på "äventyr" nu ska jag bli sådär hemlig igen och jag håller tummarna för det här, nyfiken hur det ska gå är jag men ni får allt veta senare vad vi har i görningen här hemma, haha.

   Denna vecka går ut på att få vara så mycket som möjligt med lilla vilda Thilda, till helgen ska jag ner till Linköping dock för att besöka Niffert innan skolgången börjar och jag kanske inte får sådan tid förrän till semestern.

   På tal om semester, efter skolan så kommer Jari jobba 2 veckor sen har han semester. Veckan efter min examinering som vi såklart hoppas på så ska jag visa Öland för honom vi ska ner hela familjen en helg till Borgholm i en lägenhet vi har hyrt. Då ska jag visa Borgholms slott och Böd strand och plåta e hel del familjekort!

   Sen helgen efter så ska vi få bo en weekend på Sundbyholms slott! Jacuzzi och bastu har vi i sviten och all mat ingår, det kallar jag lyx bara för två!

   Och då är vi inne i juli då bär det av till Norge för ett veckigt besök hos min moder och se Norges underbara natur.

   Vad ska ni själva göra i sommar!?



Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Så himla söt!



Haha, precis! Vi är två upptagna kvinnor båda två, haha ;D



Hoppas du har det fint!

2010-04-11 @ 12:36:31
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: angelica

Vad spännande att det snart är dags =)...lycka till! Kommer du åka tåg upp?..



Härligt med sommarplanering, själv är jag bara ledig två veckor i sommar så då blir det ev en tripp till öland annars bara grejer som parken zoo & annat mys..får ta igen allt nästa sommar =)!

kram

2010-04-11 @ 18:16:54
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0