I´m back!

   Fast nu är jag himla trött, passade på att lägga ut en massa tävlingar då jag ej gjort det på senaste. Har precis fått damen att sova här bredvid hon är så söt, ikväll när hennes far kommer hem så ska jag fota dessa när de "sover" Jari får nog fejka till det där men Thilda lär sova.

   Och inte har min syster fött barn ännu, hon tyckte att hon skulle få den 9e för då skulle personnumret bli himla bra medans Jari tyckte den 10e då han fyller år :)

   Ska ta och lägga ut lite bilder, gav ju bort bilder på Lovisa i födelsedagspresent på Anders 30 års fest i lördags och han blev himla glad även om jag tycker att jag kunde gjort mer med bilderna men det hanns inte med denna gång tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Nepp här har ingen unge tid att komma ut....

2009-09-07 @ 12:43:44
Postat av: Maddis

Hi hi =) Tror att bilderna kommer att bli klockrena =) Du är jätte duktig!! Kramis

2009-09-07 @ 15:07:39
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0