En lite utflykt blev det idag med!

Lilla familjen var nere på stan hela dagen idag, jag shoppade in en ny vinterjacka på rea och sen blev det en hel del på Panduro så nu kan jag äntligen fixa mina kort så jag kan skicka iväg lite inbjudningskort. Har precis lagt tösen så skall kolla på det alldeles strax. Var en trevlig dag och en hel del fika och prat med Frida och Lovisa som redan var nere på stan när vi kom vid 13.

Frida lär ju tröttna på mig denna vecka då jag ska ta med mig Sofie till henne på tisdag så Sofie får klippa sig sen på onsdag ska alla mammor dit ifrån föräldragruppen.

Lite bilder ifrån dagen:






Måste ju säga att Thilda är lite "nasty" här på sista bilden och Lovisa är rätt cool till nästa sommar när hon var med på ett hörn och provade solbrillorna!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha va söt! Hon ser inte så himla nöjd ut i solbrillorna dock :)

2009-09-29 @ 00:40:07
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0