En händelsefylld torsdag!

Vaknade klockan 6 på morgonen hos pappa och då Thilda promt skulle äta då så kunde lika gärna jag gå upp och äta frukost så jag kunde göra mig i ordning för att åka hem. Var hemma klockan 8 och sa snabbt hej till Jari det lilla jag såg av den sovande sambon.

Sen bar det av till Panduro nere på stan med Frida, lite shopping, lite frukost sen bar det av IGEN när vi mammor i föräldrargruppen träffades, 7 barn och 7 mödrar, det blir livat.

Mysigt med så många barn, vi ska ses en gång i veckan är det tänkt, mysigt att se hur alla de små liven utvecklas. Så nu har jag till slut hamnat hos Frida och lagt lilltösen. Nu blir det färgning av håret och en klippning på det, tur att man har vänner som är frisörer.

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Iwant the pictures........... maila mig dom från i söndags...

2009-09-26 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0