Denna blogg, suck!

   Ja nu suckar jag för nu är jag trött på det här. igår så kunde jag inte lägga ut blogginlägg som jag ville för sidan hängde sig heeeela tiden och idag är den bara allmänt seg så några tävlingar får det allt bli på eftermiddagen. Sitter här och har en vild konversation med Thilda som sparkar mamma i magen, väldigt spännande men hon ler och är glad iallafall. Det är nog bara för hon kommer att få så fint i sitt rum idag med himmelsäng och allt ;)

   Självklart är Darkwing Duck på igen också, de är inte riktigt kloka! Vid 11 så kommer Frida och Lovisa förbi, då skall det plåtas så vi kan beställa en massa bilder hem sen, efter jag retuscherat dom såklart. Får se om jag kan få tösen att sova här så jag kan få något gjort :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hejsan, vill bara tala om att nu har jag skickat vinsten, ett par örhängen.

Grattis en gång till.

Mvh / Ulla J.

2009-09-01 @ 18:39:10
URL: http://ladyinblue.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0