Arg som ett bi, det gör ont!

   Har precis bitit av en tand och är inte så lycklig just nu. Hade tänkt att jag skulle blogga lite idag men så blir det icke! Jag ska lägga mig och sura med några värktabletter i magen. thilda sover som tur är annars hade det nog inte varit en höjdare det här. Sätta på diskmaskinen skall jag också göra och intyga mig själv att jag gjort något vettigt idag.

   En rolig sak bara, igår var jag och åt sushi med Madelojni och toalettbesöket var inte populärt tyckte Thilda som var arg när jag skulle byta blöja på henne men tänkte att hon brukar bli lugn om hon får ha nappen. Jo och vad gör hon då jo hon sliter bort nappen samt det som fäster nappen fast i bodyn så hon INTE skall kunna kasta den men det gör hon såklart. Och vart landar den då? jo självklart rakt i toaletten eftersom någon glömt stänga toasitsen, HAHA!

   Tur att man har en extra i barnvagnen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ajajaj, nu blir det besök hos tandläkarn då... Det som e så billigt oxå.

Hoppas det går att laga fint.

2009-09-09 @ 21:32:05
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Niffert

Så härligt osannorlikt att hon skulle pricka toan =)

2009-09-09 @ 23:11:29
Postat av: Jessica

Sv: Åh det vore jätte kul! Då är jag gärna med och hoppas på bättre tur nästa gång! =)

2009-09-10 @ 02:56:00
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

AJJJJ SATAN? Klart som fan (brukar inte ens svära) det gör ont?! När jag hade fet tandvärk, hjälpte faktiskt torkade nejlikor faktiskt. Kryddnejlika alltså. Hoppas din pain går över snart.



Hej igen. Jag har en ny tävling i bloggen där DU kan vinna 2 st helt nya krokar att ha på barnvagnen! Hänga handväskan på, eller varför inte en matkasse? Du väljer! Här är tävlingsinlägget:



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11754261

2009-09-10 @ 17:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0