70´s show, säsong 1 och shoppinglista till IKEA!

   Det är vad hela dagen gått ut på att kika på hela första säsongen av "The 70´s show". För jag har mått lite halvdåligt och jag vet inte riktigt vad det är med mig, hoppas verkligen att jag ej mår så imorgon för då bär det av till IKEA med Jari, då ska vi handla in lite smått och annat gott till lilltösen.







Bland annat så ska detta inhandlas på IKEA:



Det kommer bli så fint inne hos tösen fast byrån kommer jag ställa ute i hallen och sen skall jag engagera mig i att måla den gamla skohyllan jag har i antikbets så det macthar sen sätter vi upp en spegel där också så är allting så fint så här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0