100 besökare, det SKULLE firas.

   Jo tanken var ju att jag skulle ha en tävling på bloggen för att lotta ut lite prematurkläder som jag har sen Thilda var liten när jag fått 100 besökare i min blogg, det fick jag idag, 100 besökare alltså. Även om alla inte varit unika träffar på min blogg utan även på de inläggen jag lagt idag så hade jag tänkt ha tävlingen.

   Sen plockade jag fram alla hennes prematurplagg och blev lite blödig. Ni ska strax få se varför. Jag kan inte förstå att hon var så här liten! Och endå finns det småbarn son är mindre, men jag hade inte mage att lotta ut hennes kläder utan skall lotta ut en jacka istället som hon aldrig använt men först detta:



Den till vänster är i storlek 44 och till höger 62 som hon börjar komma i lite smått.



Jag kunde alltså hålla min lilla tjej i min handflata, kan inte förstå det, förbryllad nu ;) Detta plagg var dessutom lite för stort för damen!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker du ska behålla några plagg från när hon var så liten som minne.

Jag har själv några babyplagg från när jag var liten och de hänger i garderoben på sina babygalgar.

Så när jag får barn ska det barnet få ha på sig de kläderna.

Men det är en klänning och en sparkdräkt.

Resten har nog "försvunnit"



Vad pytteliten hon var.

Trivs du som mamma då?

2009-09-03 @ 13:44:07
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0