Världens kusligaste tatuering, hallowen kostymen klar!



Skulle inte du vilja att din sambo såg ut såhär, skulle skrika varje natt han la sig bredvid mig i sängen, stackare. Usch jag tycker verkligen den är hemsk men smaken är ju som baken tydligen eftersom någon uppenbarligen tyckte om och gjorde denna tatuering, vad tycker ni?



Men denna kan jag ta, tatueringen alltså! På sambon dock och icke på mig. Anledningen till att jag kommit över dessa underbara små tatueringar är för att jag söker ideèr till min egen. Vill ju ha en ny när jag fött barn som representerar henne men finner inga bra alls. Plus att om jag får fler barn så vill jag ju kunna bygga vidare på den så små syskonen får en chans att vara med. Svårt det där.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du skulle ju kunna tatuera in hennes hand eller fotavtryck och om du får fler barn deras hand och fotavtryck någonstans på kroppen.

Det är en tanke...

Eller kanske en blomma med ett T i och sedan fler blommor för varje barn

2009-10-11 @ 00:05:33
URL: http://http//:ladye.blogg.se
Postat av: Cissi

Det bor en man nånstans här i närheten som är tatuerad i hela ansiktet, han ser faktiskt riktigt otäck ut. Och att han alltid tittar på en med sån där intensiv blick gör det nästan obehgligt att möta honom.... va ska man ha tatueringar i ansiktet för? inte snyggt...

2009-10-11 @ 17:55:47
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0