Utmaningen, saker jag bara ÄLSKAR!



Min dotter fot/hand avtryck och alla andra små saker som jag sparat sen hennes ankomst.
Mina ljuslyktor ifrån Party Lite
Min asiatiska inredning så som bonsaiträdet, katanasvärdet, mina drakar och kinesiska tavlor
Mina vackra afrikanska tavlor i vardagsrummet
Mina katter Kåkå och den gäspande Mimmi
Min länge eftersökta vardagsrumslampa
Min dotter
Min hall lykta
Mina/våra miranda nallar och sist men inte minst
min snart fulländade DISNEY samling!

Sen har jag ej tagit kort på alla mina drakar, har en i vart rum, min sambo, Thildas himmel säng, vårt sovrum, den träsnidade draktavlan i hallen och många mer små saker vi har här hemma men man kan inte ta kort på allt!


Kommentarer
Postat av: diana ♥

Har tävling i min blogg där jag lottar ut tre presentkort, var jättegärna med!! :) Kram söta!

2009-10-11 @ 21:05:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken mysig tapet!

Ne jag har ingen tatuering... än :) jag ska ha, jag vill ha massor men det kostar ju en del å så kan det va bra å veta vad man vill ha oxå haha.

2009-10-12 @ 01:13:54
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0