"Sprang på en bäver och detta blev över.."

Det var iallafall Jaris uttryck när vi sprang på dessa på HM:



Hihi. nej nog om bävrar, Jari min söta, inhandlade detta till tösen på min förfrågan så nu får jag ÄNTLIGEN en liten drake i familjen. Något som min syster säger "inte alls är vanligt för en Lundbergare.." att tycka om drakar menar jag. I know I´m crazy..



Det blev en liten rosa lite tunnare alltiallo mössa till damen också då hon blir stekhet av sin vinter mössa och har vuxit ur alla hjälm mössor, tack Jari för du är så underbar!



Fann denna jättesöta väst till lilltösen men den fick hänga kvar i affären man kan inte handla hur mycket som hellst till tösen tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0