Nu ska vi på kalas!

   Och jag hade som vanligt tämkt att lägga upp bilder men det går ju verkligen inte så jag ger upp. Har inte kunnat tävla på jättelänge på min tävlingsblogg på länge bara för det här, surt är vad det är!


   Aja, ska iallafall träffa Thildas syssling som fyller 1 år idag så då är det kusinträff med fika och förhoppningsvis får jag svar på vilka som kommer på dopet och inte. Så jag kommer ha massor med krt att retuschera sen, hoppas jag på iallafall för kameran den skall med!


   Ha en trevlig lördag på er alla!

 



Haha just DEN bilden jag ville ladda upp gick inte men denna, attans bananer, jaja här har ni ett par babyfötter på sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Deras fötter är ju så goa :) Skulle det vara mammafika hemma hos dig nästa vecka?

2009-10-31 @ 17:55:25
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0