Godmorgon, mätt och belåten.

   Thilda iallafall för jag har då inte ätit. Vaknade med världens huvudvärk idag så jag ville verkligen inte gå upp, det är dock lite svårt när man har det här lilla monstret brevid sig som precis funnit sina fötter. Väldigt spännande att greppa dom vill jag lova och glad är hon som tur är :)

   Jari gör blodpudding som jag hatar här hemma så jag får väl roa mig med något annat att äta, ska ta med lilltösen ut lite senare då ska vi möta Thildas syssling Ellen på en liten promenad. Pöss på er ses senare!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken störtskön bild! hihi. Var gärna med och tävla om en mössa till din lilla busunge, i min blogg!



Hoppas allt är bra med er annars?



kram Lina

2009-10-08 @ 18:40:46
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0