Ensam mamma, en trött sushikväll!

   Det är torsdag och på torsdagar de veckor som Jari jobbar eftermiddag och jag är hemma själv med trollet hela dagen så unnar jag mig alltid uteköpt mat och idag blev det sushi! Nu är jag s otroligt mätt och trött så jag ska nog lägga mig och vila en stund i soffan, tösen ligger ju redan och bluddrar för fullt här brevid.

   Känns som jag jobbat för första gången på tio år en hel vecka och kommer hem för att slappna av och upptäcka att jag är totalt körd idag så trött känner jag mig, ungefär ;)

   Har kikat på ett nytt objektiv för det jag ville ha passar ej min kamera för då fungerar ej den automatiska fokuseringen och den vill jag ha, är enklast så. Har dock funnit en Sigma men den kostar ju 5000:- Fast det är det kankse värt, ska fundera lite till.

   Nej godkväll för stunden, vilan behövs!



Kommentarer
Postat av: Niffert

Ikväll ska det lagas sushi här hemma, de blir ju inte riktigt sådär fina, men gott blir det ändå =)

2009-10-23 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0