En händelserik dag trots allt..

   Blev en långpromenad idag trots regnet faktiskt. Blev bara jag och Malin i yrvädret men vi tog en tripp förbi Nadja och där blev vi kvar i 2 timmar, mysigt och trevligt när man är med underbara människor! Håller med er, skönt att man funnit er och jag hoppas att det så förblir, att vi trivs i varandras sällskap alltså.

    Sen blev det brådis hem för en snabb städning. Mijo är här på besök som sagt och jag fick min efterlängtade SUSHI, Mijo med och då Jari ej tycker om sushi så blev det Indiskt för hans del. Nu sover tösen och vi sitter och snackar skit i vanlig ordning. Blir film snart, en rysare "Trick or treat", det ni ;)

   Ny nageldesig, igen!!!



   Och ny blir det igen i helgen för jag blev inte det minsta nöjd men man ska börja någonstans och denna gång blev det inget vidare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag, det var jättetrevligt!



Ja, jag har då bokat dig till att fixa mina naglar ;) Om du vill såklart! :)

2009-10-16 @ 21:59:02
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0