Vi invigde lite doppresenter idag!

   Fick ej hem den statinära datorn idag då Jari och jag hade filmkväll, kollade på "Prom Night" och just nu myser vi i sängen till världens bästa film, "Walle". Ni som ej sett den, se den tro mig den är värd det. Rätt hänförande att en film där de ej talar i huvudtaget i första halvan av filmen gör att du trots det håller dig kvar framför tvn för att se hela filmen, bara det är ju magi!

   Thilda invigde sin otroligt söta gåstol hon fått idag. Trots att hon inte når ner till golvet och förstår att man kan lära sig använda fötterna i den här så var hon helt till sig av glädje när vi satte ner henne i den. Helt till sig betyder att hon var helt ´gaaalen min unge, så söt. Så det var ett bra köp och jätte kul att få köpa något som enbart är till för henne som man ser direkt att hon har glädje av. Inte något som vi behöver för att ta hand om henne. Ni ska få se mer bilder imorgon av allt hon fått när jag fått hem stationära datorn tills dess så håll till godo av den glada damen :)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Hihi sötnos!

2009-11-09 @ 12:01:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0