Tradera försäljning!

   Nu har jag fotat kläder i över en timme för försäljning på Tradera. Trodde jag skulle hinna lägga ut dom idag men det blidde lite sent för det. Men imorgon så då bär det av, hoppas verkligen jag får ut pengar av all försäljning och att jag säljer det fort för jag behöver verkligen julklappspengar. Till mig själv alltså :) Eller ja delar av det. Jag har lovat mig själv att de pengar jag får in ifrån klädförsäljningen skall jag köpa nya kläder för på mellandagsrean då jag är i stort behov av nya kläder. Har "växt" ur de andra kläderna.

   Idag fick vi finbesök av Nadja och Angelina, det var himla trevligt, mycket tjatter i vanlig ordning :) Sen har jag som sagt inte hunnit mer än att laga mat, bråkat med Thilda, vilat lite med lilla familjen, den mysigaste tiden på dygnet. Sen fotat en hel del som skall säljas.

   Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: nadja

duktig du är med kläderna, mina foton bara ligger och skräpat på datorn..orkar inte ta tag i de! haha tack för idag!

2009-11-23 @ 23:18:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0