Tips - Julklappsshopping till de små!

Måste få tipsa lite om saker jag iallafal tycker var söta till de små!




Dessa underbara mössor fann jag idag, nästa inköp tro? Mösser verkar de gå åt och de är ej dyra så jag kan ha ett par stycken tycker jag. HM 49:90:- styck!



Jag som inte tycker om Hello Kitty fann faktiskt en klänning som skulle vara söt på lilltjejen, det var nog för att den var så julig i silver och glitter Då till er med barn som råkar vara pojkar så tycker jag att denna lilla söta "dress" skulle sitta bra på en liten pojk på julafton, det skulle iallafall jag ha på honom ;) ann även detta på HM!




Och såklart hitta jag även en ny leoparddräkt som är något ljusare än den Thilda har men denna vill jag köpa till henne, får ta en storlek större bara, HM såklart! Den är så söt har även små öron :)



Något jag tvärvägrade att tänka mig ens att sätta på mitt stackars barn, sen fick jag barn och ångrade mig, den här finns på Lindex!



Och såhär glad var Thilda över att få komma in på besök hos Carolina som äger Carolinas smyckesbutik mitt emot Mc Donalds mitt i Eskilstuna, även här fann jag en hel del julklappar, till mig själv dock så de lägger jag upp lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Maddis

Söta kläder du har hittat =) Blääää för katten asg såg att du inte gillar Hello Kitty heller =D Jag avskyr den.. vet inte om tösen skulle få ha på sig de =P hi hi.. Kramis

2009-11-12 @ 14:18:41
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag avskydde hello kitty innan Moa kom.. men det är sött på vissa barnkläder faktiskt.



Den rosa mössan var himla söt!

2009-11-12 @ 22:44:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0