Super Mario Bros - Wii!

   Detta är vad vi gör just nu. Något av de roligaste spelen de uppfunnit måste jag säga, vi spelade igår och jag kan inte påstå att man är så van att spela flera spelare samtidigt som man kan göra i detta spel. Man kan ju vara 4 spelare sammanlagd. Men himla skoj är det!

   På första banan dog jag 3 ggr på samma ställer genom att jag hoppade ner i ett hål, haha man kollar inte alltid på rätt gubbe vill jag lova. Det var bara att starta om spelet men sen var vi igång.

   Man känner igen sig rätt mycket ifrån de gamla spelen men det är mycket nytt också, du kan skjuta med iskulor, flyga med en propeller på huvudet mycket enklare än i de gamla spelen. Det tycker iallafall jag. Du kan bli Pingvin Mario, vi har ej kommit dit ännu men det ska bli spännande, och mini Mario så du kan komma in på stälen du annars är för stor för.

   Min kära favorit Yoshi är även med på ett hörn något jag bara älskar.

   Ni ska få en spelrecension när vi kommit en bit in i spelen så nu skall jag åter ut på äventyr i Mario världen!




Kommentarer
Postat av: Malin

När hade du tänkt dig? :)

2009-11-21 @ 19:02:03
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0