Studier!?

   NU är jag lite kluven, sitter och funderar på studier. Har ett "program" jag vill gå. Men det är inte lätt att få ihop tiden. Särskilt inte nu när man har barn men jag har kommit fram till att om jag verkligen vill göra det här så måste det ske nu innan det blir fler barn i familjen "om" det blir fler barn i familjen, den som lever får se. Måste kolla lite med pengar, resa och planering med Thilda, hon kan ju inte direkt sitta hemma själv när jag ska plugga. Mycket att fundera på nu.

   Har precis släppt iväg Jari till jobbet, han jobbar kväll, trist! Sitter jag hemma helt själv idag och det är tråkigt, särskilt om man kikar hur der ser ut här hemma för jag måste städa, jippie!!!

   Och jag är trött, har ont i ryggen och inte världens lyckligaste just nu, ryggvärk kan göra s med en människa :) Nej nu ska jag leka med Thilda hon brukar få mig på andra tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0