Öppna förskolan, middag hos pappa och ljusparty.

   En hel stressig dag vill säga. Sov över hos syster och blev väckt på morgonen av att ett litet monster tyckte jag skulle suga på hennes napp så den hade jag inkörd i truten. Charmtroll där! Det blev en hel del fika, massor med foton sen rusade vi vidare till pappa.

    Syster följde med och väl där blev det mer foto och middag. Hadae lovat far en massa filmer då han ligger hemma sjukskriven, han har opererat båda knäna och kan knappt gå. Då blev det sisådär 18 filmer som han får spåna igenom i sitt sängläge ;)

   Hade ljusparty idag, 6 personer hoppade av i sista minuten, man kan ju bli surare för mindre. Men det är inget att hänga läpp för, självklart kommer det saker och ting i vägen och saker händer, såklart man måste beakta det men de människor som säger helt klart dagen innan att de skall komma och sen bara inte dyker upp blir jag så trött på. Tänk om detta var mitt heltidsjobb och jag tog detta på största allvar sen struntar människor bara att komma och hör inte ens av sig och förklarar varför, är det fler än jag som skulle bli något trött och irriterade på det?

   Ni få som däremot hörde av er, jag förstår er, skulle nog gjort detsamma i er sits och är det som så att ni vill ha ljus så vet jag ju att jag ser er snart ändå. "Krya" på er!!!

   Sitter mest och irriterar mig på människor som ej hör av sig som på vårt dop, fortfarande 4 personer som promt sa dagen innan att de skulle komma men ej dök upp, vad dukade jag till er för?! suckar..

   Men jag har haft en toppenkväll tro inget annat, trevliga människor och goda skratt sitter aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, sådana som lovar saker och sedan inte håller det är bland det värsta jag vet också!

Hade sett fram emot ljuspartyt, men när hon fick feber kände jag att jag ville bli hemma med henne. Fast jag kommer jättegärna på ett nytt ljusparty om du ska ha något sånt igen :)

2009-11-20 @ 01:01:32
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0