Norge ringer - Mamma!

   Har precis avslutat ett en timmes långt samtal med mamma som bor i Norge. Himla mysigt, så nu är jag jätte sugen på att få ordning på mina julklappar så jag kan skicka iväg dom till Norge. Sika pyssla ihop en del julklappar för jag vet att de kommer uppskattas, iallafall av mamma. Hon ska få en egendesignad "scrapbooking" almanacka med bara kort på lilltösen och lilla familjen. Har nog fått mitt pysslande ifrån henne tror jag för hon pysslade en hel del när jag var liten.

   Ska iväg på onsdag och fota Thilda i studio för första gången, ska bli spännande. Att få fota någon själv i studio ska bli en intressant upplevelse. Så får jag lite att retuschera till helgen också, längtar redan till att få se resultatet. Ni får ta del av det senare :)

   Nu ska jag testa nya redigerings programmet, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0