Min lilla...

0-5963a4dae8139d244545cc62b24ed8ba.png

Kolla varifrån!

Min lilla huligan håller mig vaken. Och jag var så sur när hon vaknade här halv 5 då jag somnade strax innan 3 inatt för vår förbenade katt ville vara social kl 1 på natten och väckte oss. Då kunde inte jag somna om. Men inte kan man vara sur länge när man ser den här charmören ;) hon är jätte glad och flyger runt här i sängen. Har precis sagt hej då till sin far som ska till jobbet och ligger nu på mage och sjunger i falsett för mig. Hon börjar vandra runt riktigt bra på mage nu faktiskt! Nej ska vi se om vi kan sova, har massor att göra även idag och jag skulle ej vilja vara hel död idag igen. Blev lite mycket igår, mammaträff, träffade Natta och sen fotokurs. Tur att älskade bjöd på Thai ;)


Kommentarer
Postat av: Senita

hej hej. allt är bara bra här. fullt upp med praktik och familjen och ommöblering och allt annat som ska göras.. men nu har jag iallafall skrivit lite blogg precis. är hemma och vabbar med wyatt som vart dålig efter vaccinet. hoppas all tär bra med dig och din lilla hulligan. ha det bra. kramis..

2009-11-26 @ 11:08:35
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0