Kärleksparet - HP datorn och tv-boxen är döda!

   Jag blir så förbannad vår förbaskade dator har varit trasig 4 ggr i år och vi har lämnat in den ett x-antal. Vad gör de då åt saken jo de byter ut heeela hårddisken varje gång vilket visat sig att det inte fungerar som sagt för den dör ju till slut ändå. Det är säkert några lata människor som inte kan ett skvatt om datorer som jobbar på firman och bara byter ut allt för det är enklast.

   Det som är irriterande är att jag satt för en timma sen och skulle säkerhetskopiera alla mina bilder som är tagna med systemkameran men jag tänkte att nej jag vill gosa lite med familjen så jag tar det sen. då dör den och vägrar starta. Vi har sådan tur!

   Och om inte det är nog så är det fel på boxen till tvn också så nu har vi ingen tv heller. Detta hände förra gången datorn pajjade med så man kan ju tro att datorn och boxen har ett förhållande och den ena inte klarar sig utan den andra. Grrr jag blir så arg!!!

   Hata HP!!! Och Volvos "hyr" datorer!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Mm, elektronik ska bara funka!! Finns dina kort kvar lr är dom borta oxå?? Usch, sånt är inte kul.. Hoppas att ni kan få reklamera datorn.. ha ha, fast då kanske boxen inte vill funka längre ;) Hoppas ni får ordning på de!!



Svar från min blogg: De e lugnt.. har ingen brådstka (lr hur de nu stavas) =) Ingen stress för min skull ;)

Hi hi, de e lugnt gumman =) Men jag hoppas på att få se kort på dopet =) Ja, ni är alltid välkomna =)

Kramisar på dig

2009-11-05 @ 13:09:03
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0