Kan man se mer frustrerad ut!?

Det går tydligen inte att lägga ut just den bilden jag vill som jag tog i samband med denna, nya dreggellappen har hon på sig som mamma sytt. Min lilla tjej börjar bli jätte hes! Det har vi hennes falsetttoner att tacka för tror jag bestämt.

Idag blir det lite städning sen bär det av till bion nere på stan för jag och Jari ska få barnvakt och gå på "This is it" med älskade MJ, jag längtar! Sen bär det av hem med förhoppningar om en Star Wars kväll, vi får se vad Sofie säger om saken. Sen ska vi dona med utsmyckningen till dopet som inte går något bra alls, får inte ihop det :(



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha vilken härlig bild. Okej, vi hade oxå i kloster, toppen fint :)

2009-11-01 @ 13:54:11
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, sötnos :) Den andra bilden kanske är för stor? =/ Hoppas ni har det fint och att förberedelserna går bra! :)

2009-11-01 @ 15:36:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Påminner om en annan unga för ett par år sedan som såg likadan ut....dvs du! Vad är de du inte får ihop till dopet då?

2009-11-02 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0