Inför dopet imorgon.

   Prästen har precis gått och Thilda var så pratglad och leksugen så, hon satt i det lilla lugna i hans knä så det ska nog gå bra imorgon. Hon höll däremot på att somna på golvet här nyss när Jari satte på nya "Kent" skivan så den var nog bra. Det roliga är att när första låten gick igång så hörde vi kyrkklockor och en låt som är skriven som en psalm av Jocke, vad är oddsen?!

   Nu har vi en del att göra idag, jag ska duka, handla tårta, gerbera och hämta färg och mer organza band på Panduro. Sen hem dammsuga, städa och stryka kläderna tills imorgon. Ska få hjälp av Frida och Sofie att duka sen i S:t Petri´s församlingshem. Blir fullt upp idag!

   Och sist men inte minst en hälsning till min SLÄKT som läser denna blogg:

   "Jag har endast bjudit in min närmsta familj och Jaris släkt däremot men det beror på att Jari inte har några syskon så hans närmsta familj är hans kusiner. Jag skulle vilja bjuda alla mina kusiner då vi brukar träffas allihoppa men tyvärr så finns det ingen plats till er. Men ni ska veta att jag tänkt på er och att om jag kunnat så hade jag bjudit in alla men som sagt platsen finns inte till tyvärr. Men ni var i mina tankar och är EJ bortglömda!" 

Kommentarer
Postat av: Mthess

Jag hoppas att vi får se fina bilder från dopet här!!! Ingen fara att vi inte får vara med på dopet. Ibland finns det inte plats för tjocka släkten. Kram

2009-11-06 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0