Godnatt!

   Imorgon är det spelrecension och filmrecensioner som gäller, har precis kollat på "District 9" och skall nu lägga mig i sängen för att se "Up". Mysigt, de säger att den sistnämnda skall vara ett mästerverk, vi får se om den slår Walle. För om man kollar på vilket budskap, charm och hur välgjord Walle är så tror jag iallafall att det inte är mycket som slår den.

   Men men, vi får se. Imorgon skall jag upp med tuppen det vill säga Thilda för att sedan komma ihåg att skicka ett mess till Malin och Nadja och kolla om de vill komma på besök imorgon för att kolla på lite ljus ;) vi får se vad ni säger om det.

   Jag har mycket jag ligger efter med, 10 filmrecensioner som skall skrivas, jag lovade mig själv att lägga ut en hel drös med kläder till försäljning i helgen men tror ni jag gjort det, ICKE! Däremot har jag och Jari kommit på den bästa julklappen till SOFIE idag! Blir du nyfiken nu? ;)

   Nej men puss och godnatt på er rara!!! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta,Jag vill veta

2009-11-23 @ 19:54:33
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0