Glada denna morgon!?

   Såhär glada kan vi vara när vi vaknar trots att vi inte har någon röst knappt idag. Lilla odåga hon sov till klockan 9 idag vilket var perfekt för då kunde vi bara gå upp efter att ha legat i sängen och gosat en halvtimme hela familjen såklart :)

   Dopet ja, jodu kära syster som undrar, det är fel färger på servetterna, attans va :) Men det ska vi ordna med idag för jag eller förlåt "vi" vilket är Thilda och jag ska ner på stan med Lovisa och hennes mamma. Åh jag längtar redan. Men först lite lugn och ro med en kopp tè!

   Sen har jag massor på protokollet att göra idag, märka upp 50 servetter, kanske ta en tur till IKEA om jag får barnvakt, ska dra med Poffen då, olykligt ovetande. Hehe! Så jag kanske vågar visa mitt hem på mamma träffen som skall vara här hemma imorgon. Städa lite, dona med foton till fotoalbummet och ramarna i hallen. Ordna med mina "brads" till duken så jag får ordning på alla dekorationer till dopet.

   Försöka att se "The tale of Despereaux" för 3e gången samt skriva en recension om den och "This is it" som vi såg igår. Det ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0