Fötter är Thildas bästa vän!

   För varje morgon börjar likadant, Thildas ljuva konversation med sina fötter ända tills falsetttonerna kommer ikapp. Jag känner att jag inte riktigt hunnit med att blogga den här veckan, har haft alldeles för många bollar i luften men jag lovar att när dopet är klart så ska jag försöka skriva något lite mer intressantare än jag gjort nu när tiden knappt räcker till på dygnet.

   Ska ta och sätta mig framför tvn och faktiskt ta det lugnt med lite frukost sen återgå till städningen jag ej hann klart med igår. Men jag sydde faktiskt klart Thildas tvättpåse som jag tänkt göra i flera veckor så jag slipper ha hennes smutstvätt över hela skötbordet för det är där det hamnar för att senare ramla ner i vår tvättkorg när jag kommer ihåg att ta med den in. Tvättpåsen täcker dessutom hela sidan på skötbordet så man slipper se alla blöjor och dylikt som ligger där. Och till Fridas glada min så har jag bytt glödlampa i hallen så nu slipper hon det hon som tjatat så ;)

   Sen ska jag fort ner till stan och handla hårfärg vid tio så Frida kan tona mitt hår och klippa mig innan alla kommer vid tolv, däremellan skall jag också hinna till affären och handla blåbär för det glömde Jari så jag kan bjuda alla på "finsk blåbärspaj" och sen efter det hem och laga pajen. Får pusta ut i eftermiddag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0