Barnkalas i Katrineholm.

   Nu är det lägg dags. Thilda har rivit hela sin kusins spjälsäng för hon kände inte igen sig där inte. Tror nog jag ska gå in och hämta henne och lägga henne hos mig ändå, dels är det mysigt då hon aldrig sover hos mig. Sen så är jag inte så säker på att jag vaknar när hon gör det imorgon.

   Anton var sisådär lagom glad idag, sådär så han inte alls hade varken tid eller lust att vara med på bild, fick med en halv Anton idag för han sprang runt så mycket. han var ju glad iallafall ;)

   Sen känner jag mig mäkta stolt, jag lyckades "söva" min systerdotter, Moa, i sin babysitter. något som hennes föräldrar har klarat av hittills. Det krävs en moster till sådant. Nu ska jag lägga mig här och fundera på något vettigt att skriva om imorgon för jag verkar ha drabbats av en liten bloggtorka, trist men sant!




   Pöss och natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0