ÄNTLIGEN!

   Titta hon ÄTER! Eller ja äter har hon väl alltid gjort men pure, inte illa för att vara en Thilda. Men hon fick ha en glad pappa som trugade i henne att det minsann var gott också. Jag gjorde som Lollo sa och gav henne en egen sked och då gick det bra. Hon åt nämligen sin första majskrok idag helt själv och det var en underbar upplevelse. Grönsaksmix med ris blev det en halv stor burk men matvraket var inte nöjd där, jag bad nämligen honom göra lite älling till henne och det gjorde han, som vanligt, 200ml och det ÅT HON UPP!!! Nog att hon fick upp lite av puren då hon satte i halsen men hon fick ner en hel del :)

   Igår alltså! :)




Majskrokar det är grejjer det!!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen åh vad kul! Jag har också varit lite sugen på att börja fota lite, men måste skaffa en ordentlig systemkamera först. Vad spännande om det blir utbildning också! Är du i stockholm så ska vi självklart ses då! Kram

2009-11-27 @ 07:57:47
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad kul! Då släpper de nog nu =))

2009-11-27 @ 10:49:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha jag förstår att hon inte äöter, tallriken är ju skitig ju:) Skämt å sido:) hoppas att det är bra med er annars . Skönt att hon äter nu tösen. KRAM

2009-11-27 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0