3 överasskningar i ett!

   Fick lite skäll här i helgen, jag bara förstör :) Jari kom ju hem med en teservis till mig och där trodde ju jag dagen var slut, tyckte dock det var lite skumt att han ställde sig och gjorde i ordning kokt korv med bröd och "påstod" att det var vår kvällsmat. Sen när jag sprang ut en vända i vardagsrummet och kom på honom stå och hålla i potatisar så visade det sig att han minsann skulle överasska mig med mousserande vin han köpt.

   Gulligt tyckte jag men sen bestämde jag mig för att måla naglarna och slö i soffan. Jag brukar oftast sitta och slöa i soffan när Jari donar med kaffe i köket. Men inte denna gång, när jag kom in i köket så stod Jari med kniven i högsta hugg för då skulle han ju överasska mig med det här. Han är ju så söt!





    Och såhär snygg är man när man kikade på en skräckfilm i 3D, "My bloody Valentine"! Vilka läckerbitar.


   Nu har vi haft vår Star Wars kväll med Sofie. Nu har vi dessutom sett alla så nu är Sofie fulllärd ;) Och jag har färgat håret på Jari så nu är det lugn och ro med en liten sittning vid datorn. Har varit lång dag idag. Lovisa döptes och bilder får ni se sen.



Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad mysigt, och vilka snyggingar i glasögonen haha

2009-11-16 @ 11:49:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Maddis

Vilken gullig man du har =D

Hi hi, värsta snyggingarna ;)

2009-11-16 @ 21:32:44
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0