Utmanad... igen! :)

Detta fick jag av Nathalie på hennes blogg.
Tanken var att vi skulle lära känna varandra bättre.
Så nu utmanar jag:
Madelojni
Anneli
Poffen




1. När gick du upp i morse? 11:00
2. Diamanter eller pärlor? Farmors pärlor!
3. Senaste filmen du såg på bio? Yes man
4. Favorit tv-program? The Mentalist, Dexter och NCIS! Svag för mördare *mouhahaha*
5 Vad åt du till frukost? Karelska piroger
6. Vad är ditt / dina andranamn? Kristin faktiskt..
7. Din favoritmat? Grekiskt, eller vanlig husmanskost
8. Vilken mat gillar du inte? Lever, couscous och blodpudding
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Min privata techno/dance skiva
10. Vilken bil kör du? Saab 93 & BMW
11. Vilken är din Favoritmacka?  Baguett med skagen.
12. Vilka mänskliga drag kan du?  KE?
13. Vilka är dina favoritkläder? Har precis upptäckt att jag kommer i mina favorit jeans efter graviditeten så dom! Och min vita korsett.
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Disneyworld
15. Favoritklädmärke? Lee och ESPRIT 
16.Var vill du dra dig tillbaka? I hemmets lugna vrå med J!
17. Favorittid på dagen?Kvällen
18. Var är du född? Katrineholm
19. Vilken är din favorit sport att se på? Fotboll
20. Vem tror du inte Gör denna utmaning? Anneli ;)
21. Fanns ingen fråga så jag gör en egen, Kejsarsnitt eller vanlig förlossning!? Vanlig!
22. Coca Cola eller Pepsi?  Pepsi alla ggr!
23. Fotboll eller ishockey? Fotboll
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgon människa men har inga problem att vara uppe hela natten!
25. Pedikyr eller manikyr? Pedikyr för det är skönast, manikyr gör jag redan själv på mina små händer!
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Som om ingen visste att jag fick en dotter för 2 veckor sedan.
27. Vad ville du bli när du var liten? STÖRRE!
28. Bästa barndomsminnet? Finns många
29. Varit i Afrika? Nej
30. Nånsin rullat in någon  i toapapper? Nej men en bil
31. Varit med om en bilolycka? Ja, 2 ggr på 2 dagar men ej mitt fel (Hade ej körkort) 
32. Favoritdag i veckan? Fredag
33. Favoritblomma? Black magic (Stor svart/röd ros)
34 Favorit-snabbmatsrestaurant? MAX
35. Äger du en cykel? Ja en röd
36. Vem fick du senaste mailet från? Moster
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ingen då jag är skuldfri som fågeln!
38. Läggdags? Runt 00 tiden oftast.
39. Vems svar är du mest nyfiken på? Alla
40. Senaste personen du delade en middag med? Jari, as allways!
41. Vad sysslar du med just nu? Sitter framför datan och kollar på Euro Vision på tv
42. Favoritfärg? Havsblå
43. Hur många tatueringar? 0 men det kommer snart en

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Detta va kul att läsa känns som om att jag redan känner dig lite bättre:P hahaha

2009-05-18 @ 18:44:12
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Detta va kul att läsa känns som om att jag redan känner dig lite bättre:P hahaha

2009-05-18 @ 18:45:06
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Roligt att läsa känns som om att jag redan känner dig lite bättre nu:P hahahaha

2009-05-18 @ 18:46:03
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha! Du är rolig stumpan! Bara för att du inte trodde att jag skulle skriva så kanske jag gör det hehe. Men orkar inte idag. Puss

2009-05-20 @ 04:32:17
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0