Thildas första utedag!

   Idag har varit en utedag. Har varit ute och gått med lilltösen en sväng och handlat på mig min första tröja som jag kommer i sen i julas. Upptäckte att jag fortfarande hade storlek 36 i kläder, känns bra. Amningsrummet som finns nere på stan, 21an, är guld värt säger jag bara. Mitt i promenaden så blev ju lillmonstret hungrigt skönt då att man kan komma undan lite i lugnet för att kunna få amma. Ett steg i taget åter till vardagen men det tar sin lilla tid har jag märkt. Vi började med en liten promenad idag vi får se vad vi gör för något imorgon.

   Vi skulle fått besök av min fader idag men han verkar ha glömt bort oss för han har vare sig varit här eller ringt, dålig stil tycker då jag!




   Här ligger damen i sin gunga och ser allmänt nöjd ut, så söt så!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt med så mycket "första.." Härligt med en promenad..nu fååår du ju faktiskt röra på dig :)

2009-05-17 @ 21:31:02
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0