Sista dagen med "familjen".

   Innan J börjar jobba igen, har varit en underbar tid med den så kallade familjen. Även om den varit alldelels för kort och hektisk. Man har ju inte hunnit landa ännu och nu kommer det att kännas så tomt utan J här hemma. Då får jag ju göra allt på vardagen själv. Enda tills han kommer hem ifrån jobbet såklart men när han arbetar eftermiddagar så kommer vi knappt inte att ses då är det bara Thilda och jag här hemma helt ensamma. Kommer att kännas tomt.
  
   Men vi är en familj, något vi aldrig varit förut. Något som alltid förenar en även om vi som par skulle gå skilda vägar. Men det är såklart ingenting man funderar på.  Men tänk att en sådan liten varelse kan ställa till med så mycket tankar och funderingar. Den som sa att man inte kan älska någon vid första ögonkastet hade fel för att älska någon efter så kort tid som jag gjorde med min dotter det trodde jag aldrig var möjligt men det går. Nej nu blir jag alldelels för sentimental här. 




Thilda har upptäckt tvn!

Kommentarer
Postat av: Annlo

Ja och nu kommer du att vara gratmild för resten av ditt liv haha...

2009-05-25 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0