Pojke eller flicka!?

   Nu är det många som skriver, ringer och frågar vilket kön det är på barnet, barnnamn och gissar datum när barnet kommer. Tänkte skriva ner lite kortfattat vad folk tror och har för ideèr.

Datum

15 Maj Jaris kusins familj
13 Maj Jari
28 maj Stollan (svärmor)
11 -1 7 maj Jobbet gissar på hela veckan
30 maj Mamma
 
Namnförslag:

Pojkar: Sammi, Elton, Simon, Anton, Sean, Sam, Adrian, Adam, Tristan, Benjamin, Hampus, Albin, Leon, Liam, Noel, Isak, Elias, Danni, Vilgot, Vilmer, Melker och Liam

Flickor: Tilda, Gärda, Yrrla, Tea, Malva, Tilia, Lara, Mira, Amila, Yenni och Helmi

Fler pojknamn än flicknamn, endå så tror den större delen av majoriteten att vi får en tös! 

De flesta på jobbet tror jag kommer få en tös, bara Tess som är lite osäker.
Jag själv har alltid sagt en flicka och J tror samma sak.
Lollo säger att jag har en pojkmage.
Linda med syster Anna gissar på en tös som för Niffert andan vidare.
Magda min brors fru gissar på en tös
Grannarna Kanat gissar på pojke, Larissa frun i huset har haft uppsikt över om mitt namn dykt upp på sjukhuset då hon brukar vara med när de förlöser genom kejsasnitt.


De flesta tror på en liten vårflicka, vi får se.

Några fler som vill ge sig in i gissningsleken!?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tror det är en liten kille där inne:) vet inte varför men min magkänsla säger det. Bassen tror det blir bebis på tisdag. Kram

2009-05-01 @ 18:26:28
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ideer har jag att skriva om, har bara ingen ork att sätta mig och skriva ner allt. :)

2009-05-02 @ 09:10:47
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0